marți, 8 ianuarie 2008

Start

Am zis sa vad si eu ce e cu blogurile astea... o intreaga filozofie. In esenta, un alt mod de a publica pe internet.
Cum am ajuns aici?
Probabil din cauza lui Emil Barnea, cel cu pozele cu OZN-uri din 1968. Si din cauza forumului http://www.rufon.org/forum/ unde activam si inca mai activez. Sau invers.

Pana una alta, in activitatea mea pe forumul Rufon, eram nevoit uneori sa adaug fisiere ce nu incapeau direct pe forumul respectiv, asa ca m-am folosit de un site gratuit pe post de "depozit" auxiliar. Acesta este http://www.angelfire.com/planet/ciuciu/, probabil ca 2..3 persoane in afara de mine sa-l fi vizitat. Oricum, arata urat, e jalnic, si este doar ceea ce spuneam: un depozit personal auziliar de materiale, o improvizatie.
Una peste alta, mai incoace, am facut o analiza a pozelor lui Barnea, celebrele poze cu OZN-ul farfurie din 1968. Am publicat-o temporar pe site-ul Rufon, unde am fost sfatuit sa mai astept. Si am tot asteptat. Cum insa unii colegi de forum m-au intrebat despre acea analiza, am publicat-o apoi pe "super" site-ul personal, improvizatia aia.

Acum, insa m-am gandit, ca "nu da bine", si hai sa-i dau o fatza mai frumoasa acelei analize. Deci o sa o public pe acest blog. In curand.
Si uite asa am ajuns... blogger.

Poate ca voi mai posta si alte materiale aici pe blog. Poate voi transfera si cozmetiza aici si unele materiale mai vechi de pe site-ul personal improvizat. Sau unele posturi mai consistente de pe forumul Rufon. Sau poate nu voi mai posta nimic. In fond, e cam pierdere de vreme.

Deci, e doar un experiment, sa vad si eu ce e cu blogurile astea, si daca mai evolueaza sau nu, habar n-am.

2 comentarii:

Anonim spunea...

autocomentariu de test

Anonim spunea...

Ciuciulete,felicitari pentru deschiderea acestui blog.Analiza facuta de tine referitor la pozele lui Emil Barnea pare una destul logica avand in vedere ca imaginile prezentate aici arata clar ca OZNul a fost defapt un castron aruncat in joaca la un picnic in padurea Hoia-Baciu.